JAPONSKA METODA OBRVI

12:39

Pozdravljene punce, danes pišem o japonski metodi vrisovanja obrvi.
S svojimi obrvi nisem bila nikoli zadovoljna, ker sem imela bolj ravne,  zato sem hotela to popravit. Po internetu sem spremljala veliko o vrisovanju obrvi, cenah  in se odločila, da grem tudi jaz.

Po dolgem iskanju osebe, ki to profesionalno dela  in je dokaj cenovno dokaj  ugodna sem končno našla eno in sicer Vero, njen salon se nahaja v Celju na Gosposki ulici 30, v salonu Zoran hair. Cenovno je zelo ugodna in sicer plačala sem 100€. Drugi delajo tudi za 200€. Na internetu sem našla njen kontakt in jo povprašala o terminu, sva se vse dogovorili in naročena sem bila 27.2. ob 9.00 v njenem salonu. Najprej me je prijazno sprejela, mi razložila kako to vse poteka in o negi. Vrisovanje obrvi je potekalo slabo uro in pol.  Uporablja  profesionalne barve za barvanje obrvi. Naprej sem povedala da bi svoje obrvi višje, ker s svojimi pač nisem bila zadovoljna. Potem mi je obrvi spodaj populila in z barvico narisala, kako bodo izgledale potem. Z obliko sem bila zadovoljna, tako da, je kar začela z vrisovanjem. Vrisovanje obrvi poteka z manjšim nožkom, sicer malo boli, a ni prehudo. Potem mi je  obrvi namazala z barvo, katero zmeša glede na tvojo barvo obrvi. Barva sem imela na obrveh približno pol ure, nato jo je počistila iz obrvi in pogledala, če še kje manjka kakšna vrisana dlačica. Z izgledom sem bila več kot zadovoljna. V roku dveh mesecih pa treba opraviti še korekcijo, da se obrvi obnovijo.  Po vrisovanju sem odšla v lekarno, kjer sem kupila kremo Bepanthen Plus. Z njo sem mazala svoje obrvi en teden, da se lepo zacelijo, ker je bila koža  malo poškodovana od vrisovanja. Moram reči, da so se obrvi super obdržale in je res naraven izgled. Iskreno vam priporočam to osebo, najdete jo na facebooku pod imenom Japonska metoda Vera. Priporočam, ne bo vam žal, jaz sem zelo zadovoljna. Definitivno pa obiščem njen salon tudi za podaljševaje trepalnic, ker dela top trepke!!

Spodaj pa slike pred in po vrisovanju:




Pozdravček, Helena

You Might Also Like

0 komentarji

Popular Posts