VISETT NEŽNI ODSTRANJEVALEC DLAČIC

19:35

 Pozdravljene. Pred dvema dnevoma sem kupila Visett nežni odstanjevalec dlačic, ker me je zanimalo, kako deluje. Imela sem veliko depilacijskih krem, ampak nisem bila nekaj zadovoljna. V škatlici dobiš dva paketka po 50g, eno vrečko po 100g, eno merico, katera zadrži 30 ml, eno rokavico in eno lopatico, da lahko izdelek naneseš na kožo. Na sliki eden paketek manjka, ker sem ga že porabila. V posodico sem dala 50g izdelka in zraven dolila 20 ml vode, to zadostuje za obe pazduhi oz. bikini predel. Vse skupaj premešaš, da dobiš gladko in gosto kremo, potem pa naneseš na  del katerega želiš depilirati. Kremo sem pustila približno pet minut, nato sem sprala z toplo vodo. Dlačice so pa petih minutah kar  odstopile in res ni ostala niti ena. Je res, da je krema po petih minutah  kar trda, ampak se takoj lepo odstrani s toplo vodo. Izdelek me je zelo presenetil in ga priporočam tudi vam. Jaz ga bom definitivno uporabljala, ker je res super izdelek. Se beremo kmalu!


You Might Also Like

0 komentarji

Popular Posts