KAKO UREDITI OBRVI?

16:14

Pozdravljene, danes pišem o obrveh, kako jih sama doma urediš z nekaj triki.

-najprej obrvi počeseš
-po želji vzameš vosek za obrvi, da hitreje odstraniš dlačice ( jaz ga vedno uporabim),katerega naneseš pod obrvi in čez nekaj časa povlečeš dol v nasprotni smeri rasti dlačic( uporabljam vosek v trakcih)
-z pinceto populiš dlačice, katere vosek ni odstranil, dlačice pa ne puli tam kjer imaš že izoblikovane obrvi, kajti lahko hitro populiš preveč
-z krtačko jih počesi proti gor in jih pristriži tam kjer so predolge in gredo iz tvoje oblike obrvi
-za popolnjevanje obrvi uporabljaj tanek čopič, kateri je pristižen postrani, najboljši čopič za to je od essence eyeliner čopič
-z nežnimi pritiski senčila na obrvi popolni svoje obrvi, delaj majhne črtice
-če si svetlolaska izberi barvo dva odtenka temnejšo od svojih obrvi, temnolaske pa dva odtenka svetlejšo barvo
-ko imaš obrvi popolnjene vidiš, kje bi še morala kaj izpuliti
-nato obrvi počesi s krtačko za obrvi, da izgledajo bolj naravne
- po želji lahko dodaš vosek za obrvi ali gel , da ostanejo obrvi na mestu cel dan( ta vosek je drugačen od tistega, ki smo ga uporabile prej, najdeš ga v freedom paleti za obrvi)
-pod lok obrvi lahko naneseš osvetljevalec ali svetlo senčko

Jaz sem za popolnitev obrvi uporabila paleto od Freedom PRO HD Brow Palette v odtenku medium dark(čopič je pa na senčki katero sem jaz uporabila za popolnitev obrvi)


Spodaj pa slika before in after , katere v živo izgledajo zelo naravne

Se beremo kmalu, čaw ;)

You Might Also Like

0 komentarji

Popular Posts