SLEEK MAKEUP

11:47

Pozdravljene punce, ker imam nekaj makeupa kozmetike Sleek, sem se odločila, da napišem review izdelkov.



SLEEK STORM I- DIVINE PALETTE

Je moja najbolj uporabljena paletka, všeč mi je zaradi barv, z njo lahko narediš več makeup videzov, od naravni, do smokey. Paletka je sestavljena iz 12 barv, od teh so tri mat. Vsebuje svetlo in temno roza odtenka, svetlo in temno siva, tri različne rjave, dve od njih mat, temno modro, dve zlati, eno kožno z bleščičami in črno mat. Ima veliko ogledalo, paletki je priložen čopič za nanašanje senčil, ampak jaz ga nikoli ne uporabljam.



SLEEK CONTOUR KIT LIGHT& MEDIUM

Gre za paletko, ki vse dva odtenka. Temnejši je primeren za senčenje obraza, svetel odtenek z blesčicami uporabljam kot osvetljevalec. Paletko imam v dveh odtenkih, torej light za svetle in medium za malo temnejše. Paletka je pigmentirana, seveda mi je všeč osvetljevalec, ki ima bleščice, ker ima zelo lep sijaj na obrazu. Temnejši odtenek zelo lepo izpade na obrazu, naravno. V paletki je majhno ogledalce.





SLEEK BLUSH PALETTE BY 3 - PUMPKIN

Paletka vsebuje tri rdečila za lička v rdeči, roza in oranžni barvi. Tudi ta paletka kot druge prej so zelo pigmentirane, čopič pomočiš samo enkrat v rdečilo in je dovolj, zelo lepo izpade na ličkih. Sama največkrat uporabim drugi odtenek torej roza, preostala dva ne toliko. Paletka ima tudi ogledalo.



SLEEK MATTE ME ULTRA SMOOTH MATTE LIP CREAM

O tej šminki sem že pisala,imam v odtenku petal, je zelo lepa roza barva pigmentirana, ampak mi šminka ni ravno všeč. Pri meni se ne obdrži dolgo časa, zleze v kotičke ustnic, kmalu ko jo nanesem se izbriše na notranji strani, zato jo ne bom več kupila.



SLEEK CONTROL SHINE & PRIME

Je bil moj favorit leta 2016, je goste teksture, se zelo lepo in hitro zabriše v obraz, koža je po njem gladka, svilnata in prijetna na otip. Puder se pri tem primerju obdrži dolgo časa. Pri meni tudi pod očmi ˝zafila˝ pore.



SLEEK PROFESSIONAL FINISHING POWDER

Tudi ta izdelek je moj favorit leta 2016, gre za zaključni puder, katerega nanesem takoj po korektorju. Je za vse tipe in tene kože, je brezbarven ko se zabriše v kožo, obraz matira in ne naredi ˝cakey˝ videza.



To so vsi izdelki znamke Sleek nimam jih veliko, ker uporabljam veliko druge kozmetike. Uporabljaš kakšen izdelek tudi ti? Kako si zadovoljna?

Pozdravček, Helena

You Might Also Like

0 komentarji

Popular Posts