MAKEUP REVOLUTION REVIEW

11:41

Pozdravljene punce, danes pišem o izdelkih znamke Makeup Revolution.

Znamka Makeup Revolution je v Sloveniji kar znana, sploh slavi o paletkah, ki so pigmentirane. Znamka ima tudi zelo veliko dupe izdelkov, za vse tiste, ki si dražje ne morete privoščiti. Makeup Revolution paletke so naredili dupe za Lorac, Urban Decay, Too Faced pa se bi še našlo kaj.
No sedaj pa preidimo na review izdelkov.


MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS PALETA SENČIL je bila moja prva paleta od te znamke. Ker nekaj časa nazaj sploh nisem vedela kaj izbrati sem se odločila za to paletko in res me je navdušila. Pigmentirana, ogromno barv, za res veliko makeup videzov. Vsebuje 32 senčk. Ima tudi veliko ogledalo kar je bilo že kar nekaj časa pri meni woow, ko se nisem še nisem s tem tako ukvarjala z makeupom. Senčke se tudi lepo med seboj zabrisujejo in so obstojne tudi brez primerja!




MAKEUP REVOLUTION FORTUNE FAVOURS THE BRAVE PALETA SENČIL
O tej paleti sem na blogu že pisala, tako da bom tukaj kar na hitro napisala. Všeč mi je zaradi barv, katerih je 30, čopič kateri je na eni strani za zabrisovanje, na drugi za tapkanje senčk na veko in seveda ogledalom.



MAKEUP REVOLUTION ICONIC 2 PALETA SENČIL je dupe za Urban Decay Naked 2 paletko, je pigmentirana, vsebuje 12 barv, katere so matt in šimraste, v paletki je tudi gobasti čopič za ličenje, katerega jaz ne uporabljam.



MAKEUP REVOLUTION SALTED CARAMEL PALETA SENČIL je dupe za Too Faced Semi Sweet paletko, ima 16 barv, katere so pigmentirane, se lepo zabrisujejo, paletka ima čudovit vonj po karameli, ima tudi ogledalo in čopič z gobastim aplikatorjem.



MAKEUP REVOLUTION FOCUS & FIX EYE PRIMER je primer za veke, da se senčke obdržijo dlje časa. Meni osebno je to najboljši primer kar sem jih preizkusila.



MAKEUP REVOLUTION ŠMINKE ima jih v dveh odtenkih The One katera je rjava in Flashing je lepa roza barva, šminke so mi všeč, ker so zelo vlažilne, in se obdržijo tudi dolgo časa, ko ješ in piješ pa gredo seveda dol. Šminke imata kremasto teksturo.



MAKEUP REVOLUTION ULTRA FACE BASE PRIMER je primer za obraz, da se puder obdrži dlje časa, pusti svileno kožo, ni masten. Glede pudra nisem opazila neke velike razlike o obstojnosti po tem primerjem.





I HEART MAKEUP NO SHINE PLEASE TEKOČI PUDER je sestrska znamka od Makeup Revolution, puder imam v odtenku NSO2, kateri je svetli. Ima rumen podton in je kar tekoč. Puder ima takšen meni osebno čuden vonj ali kako se naj izrazim. Obdrži se res dolgo časa in da koži zdrav, naraven videz.



MAKEUP REVOLUTION ENOJNI SENČKI imam v odtenku pure, kateri je svetlo rjav in odtenek mmmm kateri pa je čokoladno rjav, senčki sta zelo pigmentirani, se lepo zabrisujejo, edino kar je, da se malo prašijo.



MAKEUP REVOLUTION PURE PIGMENTS imam ga v odtenku Dynamic katera je bakrena barva, tudi ta je zelo pigmentirana in se lepo zabrisuje.



MAKEUP REVOLUTION PRESSED POWDER imam v odtenku translucent, kateri je primeren za vse tene, na flash fotografiji pusti bel odboj, se obdrži dolgo časa in mi je nasploh všeč.



MAKEUP REVOLUTION RADIANT LIGHT je moj najljubši osvetljevalec, imam ga v odtenku Breathe, na obrazu, da samo sijaj in ne bleščic, kar mi je najbolj pri osvetljevalcih všeč.



MAKEUP REVOLUTION ULTRA BRONZE je moj najljubši bronzer, ker ima hladen podton, na obrazu izgleda naravno, in se obdrži dolgo časa.


MAKEUP REVOLUTION VIVID BAKED BLUSHER imam ga v odtenku Loved Me The Best, je zelo lepo roza barva, katera lepo izpade na ličkih. Rdečilo vsebuje tudi malo bleščic, tako da ti sploh z njim ni treba uporabiti osvetljevalca. Je pigmentiran in eden izmed mojih najljubših rdečil.



MAKEUP REVOLUTION ČOPIČA imam E101, katerega uporabljam za nanašanje senčk na spodnjo veko in za tapkanje na zgornji veki, E103 pa je čopič za zabrisovanje s katerim lahko lepo senčila zabrišeš.


MAKEUP REVOLUTION PRO HYGIENE ŠAMPON IN PRŠILO ZA ČIŠČENJE ČOPIČEV
Z njim lahko lepo očistim čopiče, najprej jih umijem z šamponom nato pa posprejam z pršilom za čopiče. Oba sta tudi antibakterijska. Čopiči po umivanju tudi zelo lepo dišijo.



Uporabljaš tudi ti kaj od tega? Kako ti je všeč?

Pozdravček, Helena

You Might Also Like

0 komentarji

Popular Posts