SELFIE RING LIGHT REVIEW

14:48

Živjo punce, tiste, ki me spremljate na instagramu že veste, da sem nekaj časa nazaj naročila selfie ring light. Odločila sem se, da napišem kakšno je moje mnenje o ring lightu.

Selfie ring light je bil in še je ful popularen, vsi slikani z njim, vglavnem preplavil je internet. Ker me je seveda zanimalo, če res deluje sem ga tudi sama naročila.

Naročila sem ga na aliexpressu za okoli 4,71€ kar je kar poceni. Paketek sem čakala tri tedne. Ko sem ga dobila sem ga morala takoj preizkusiti. Imeti pa moraš tudi baterije, katere niso priložene.

Ali je z selfie ring lightom lepša slika? Žal ne, služi samo kot osvetlitev, kot da bi se slikal ponoči, pri tem pa uporabil to lučko. Slike pa žal ne izostri. Poskušala sem tudi slike z makeupom, prižgala lučko, osvetlilo je, žal izostrilo ne.

Vreden nakupa??? No ja, če pa želiš lepše slike pa priporočam na stojalu kar je tudi dražje, jaz osebno ga ne bom kupila, ker ga ne potrebujem. Kar se tiče pa osvetlitve, pa res super osvetli.

Slika z ugasnjenim in prižganim ring lightom:


Še slika kako izgleda na telefonu: 




Pozdravček, Helena 

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Saj ni namenjen izostrenju slike. Za to je fotoaparat. Za kakšno wau osvetlitev pa pri taki moči tudi ne more bit. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. vem da ne služi zato, samo sem napisala, ker sem dobila vprašanja za to.

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts