MOJ PRVI NAKUP NA BOOHOO.COM

14:47

Že dolgo sem si ogledovala njihovo stran in potem sem se odločila, da nekaj naročim. 

Paketek sem naročila 6.septembra, prejela sem ga danes torej 12. septembra. Paketek je prišel kar hitro, dostavo sem plačala 6,99 £





Naročila sem: 

1. Denim jakno v velikosti M. Jakna mi je všeč, edino kar je malo moteče, da so rokavi predolgi, ampak ok. Ima dva manjša žepka. Za jakno sem odštela 25 £. Jakno si lahko ogledaš tukaj.




2. Cross Body torbico. Najbolj iz paketka mi je bila všeč prav torbica. Odpira se z gumkom,tako da ga zavrtiš. V notranjosti je večji predal, dva manjša in eden na zadrgo. Stala je 18 £. Torbico si ogledaš tukaj




3. Kratko oblekico. Naročila sem v UK 10, oz. naša 38. Obleka mi je zelo všeč, ravno prav za mojo postavo, se mi pa zdi, da lepo poudari dekolte. Na voljo je več barv, jaz sem izbrala črno. Za obleko sem odštela le 5 £, kar je res zelo poceni. Obleko si lahko ogledaš tukaj.






S paketkom sem zadovoljna. Skupaj z dostavo sem odštela 54,99£ oz. 61,28 €. Tudi kvaliteta oblačil je dobra.  




Punce, ste naročale tudi ve? Kako ste bile zadovoljne? 


Pozdravček, Helena 

You Might Also Like

0 komentarji

Popular Posts